Author Topic: Suomalaisia? / Any Finns?  (Read 114112 times)

Offline lei

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 7
Moro vaan kaikille,

Mä suunnittelen tässä rasvaimuun menoa, eli olen laihduttanut aika reippaasti ja läskiä on vielä mahassa vähän, sellainen parin sentin kerros, mutta tissit ovat aika kauheat gyno-nöpöt. Kävin julkisella valittamassa ja ultrassa todettiin että siellä on pelkkä rasvaa, ei hoideta täällä.

Ilmeisesti rasvaimu pelkästään käy rasvakudoksen poistoon erityisen hyvin, joten olen optimistinen sen suhteen, että saisin rintani siistiksi sillä. Laitan tuossa huomenna vaikka kuvia niin näkee, millaista settiä ovat.

Pistelepä jotain lisäinfoja sitten kun jotain tuloksia on saatavilla. Itsellä jota kuinkin samankaltainen tilanne. Viimisen 4 vuoden aikana tiputtanut 40 kiloa pois. Muutoin alkaa olla jo ihan ok vartalo, mutta ihan hirveät tissit jäljellä, eivätkä lähde millään pois... Kävin joskus myös näyttämässä lääkärillä ja totesi että rasvaa on, tasaantuu ajan myötä. Paskan vitut sanon minä, ei ole tasaantunut mihinkään. ;D

Joka tapauksessa yritän tässä vielä puristaa rasvaa pois, mutta en usko että ne noista tisseistä lähtee ikinä, ellen sitten lopeta syömistä kokonaan.

Offline miestissi10

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 28
Onkos täällä ketjussa tapahtunut mitään uutta?
Itse olen ensikuussa menossa aiheesta yksityiselle konsultaatio käyntiin.

Offline Sika

  • Member
  • *
  • Posts: 3
Tervehdys arvoisat tissimiestoverit!

Itsella ikää rapiat 30v ja noita nöpöttäviä nännejä tullut niin pitkään katsottua, että nyt on päätös tehty ja puukkoahan niille annetaan. Jotakin kautta kun ajauduin tälle foorumille ja vähän aikaa lueskelin muiden tekstejä, niin helppo se oli sitten itsekin tajuta, että miksi ihmeessä niistä ei eroa hommaisi, jos kerran häiritsee. Kiitos siis teille muille kirjoittajille. Kiinnostaisi myös mikä tilanne on näillä kavereilla, jotka leikkauksessa ovat käyneet, mutta ainakaan toipumisen alun perusteella tulos oli heikko. Eli Veikkaus ja muut, laittakaapa apdeittiä tulemaan.

Tuo oma päätös siis tuli tehtyä jo viime syksynä, ja tarkoitus oli että nyt alkuvuodesta olisin käynyt hoidattamssa, mutta työrintamalla tuli vähän ongelmia, enkä pystynytkään sitten itseäni toipilaaksi laittamaan. Kesällä ei vissiin tuo leikkaus niin kannattavaa ole, kun tukiliivin kanssa helteessä ole ei näin äkkiseltään ainakaan kiihotusta nosta. Puhumattakaan niistä katseista ja kysymyksistä mitä tukiliivi herättäisi.

Vaikka ei tuo kesä kyllä mitään juhlaa ilman tukiliiviäkään. Nännit törröttävät ohuiden paitojen läpi kuin Kheopsin pyramidit hiekka-aavikolla. Mutta se on oleva viimeinen kärsimysten kesä. Sen olen luvannut itselleni.

Offline Spede

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 6
Mulla kohta puoli vuotta takana ja tuloksia tässä vieläkin odottelen. Paidallisena saattaa näyttää hieman paremmalta, mutta ilman paitaa näyttää oikeastaan samalta kuin ennen leikkausta. En oikein osaa sanoa onko tämä turvotusta vai onko siellä vielä rauhaset jäljellä. Joinakin päivinä tuntuu näyttävän hieman paremmilta kuin toisina.

Jonkinlaista rasvaimurunttaus-tekniikkaa käytettiin ja leikkauskertomuksessa luki, että rasvaa ja rintakudosta poistettiin hyvä määrä. Mitään kunnon tissejä mulla ei oikeastaan ollutkaan, ainoastaan ketunnenät.  Vielä en ole toivoa nännien pienemisestä menettänyt, vaikka melko skeptinen tässä jo alkaa olemaan.

Offline miestissi10

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 28
Spede!

Missäpäin kävit?
Mitä maksoi?
Oliko pelkkä rasvaimu vai myös rintarauhasen poisto "mekaanisesti"

Minulla on huomenna jyväskylässä yksityisellä konsultaatioaika ja siitä se sitten lähtee jos lähtee.


Offline Spede

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 6
Kävin yksityisellä Helsingissä. Pelkkä rasvaimu runtattiin, mekaanista rintarauhasen poistoa ei tehty. Kirurgi sanoi ennen leikkausta, että näin saadaan paras lopputulos. Näillä näkymin näyttää, että se oli virhe. Veitsellä se kova rintakudos oltaisiin ainakin varmasti saatu pois. Hintaa tälle lystille tuli reilut 2000 euroa.

Toivottavasti sulla sujuu hommat paremmin, vaikka en ite olekaan ihan toivoa menettänyt nännien pienenemisestä, enkä nyt vielä uskalla täysin tuomita oman leikkauksen onnistumista. Elän siinä uskossa, että tämä on vieläkin leikkauksen jälkeistä turvotusta.

Offline veikkaus

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 8
Heipä vaan pitkästä aikaa. Mä laitan kuvia nykyisestä tilanteesta tuossa vaikka tällä viikolla yritän saada aikaan.
Sen sanon etten kyllä tyytyväinen ole!

Onkohan tämä suurta kusetusta tuo rasvaimu? Ei se kenelläkään näytä toimivan kun ne rintarauhaset saavat jäädä oleskelemaan tissiin ja se kerää rasvan takaisin. Toivoa on, mutta turhaa.

Paita päällä kyllä pakko myöntää näyttää paljon paremmalta kuin ennen leikkausta! Jotenkin huomaamattomat ja itsevarma olo mutta auta armias kun paita lähtee.. kyllä saa yrittää kylmiä väreitä hipsutella että nöpönännit häviäisivät.
Tietenkin salilla käynti ym. varmaan auttaa asiaa, että saa vähän raameja jolloin helpompi olla ryhdikkäänä, kaikille vinkiksi. Itsekin käynyt nyt melko aktiivisesti.

Kuvia toivoisi kaikilta!

Offline patu

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 13
Iltaa! Itsekin pitkään gynojen kanssa eläneenä sain viimein tarpeekseni ja lopulta sitten varasin konsultaation yksityiselle tuossa reilu kuukausi sitten, ja nyt maanantaina kävin leikkauksessa.

Minun kohdallani kirurgi sanoi että ehdottomasti rasvaimun lisäksi kannattaa tehdä rintarauhasen poisto, koska muuten en tule lopputulokseen olemaan tyytyväinen!

Leikkaus meni hyvin ja kotiin pääsin muutaman tunnin kuluttua. Kiput olivat poissa jo seuraavana aamuna eikä ne muutenkaan mitään kummoisia olleet, oikeastaan ainoastaan vain silloin kun makailin klinikan sängyssä. Kipulääkkeitä en olisi edes tarvinnut, yhden panacodin otin kun hoitaja sellaista tarjosi.

Tänään sitten käväisin jälkitarkastuksessa ja kääreet vaihdettiin tukiliiviin.

Tuloksiin olen näin alustavasti kyllä erittäin tyytyväinen! Ketunnenät ovat viimeinkin poissa! :D Turvotus ja mustelmatkin ovat ihmeen vähissä. Enpä olisi kyllä uskonut että tulokset olisivat nyt näin nopeasti nähtävissä - etenkin kun täällä on monet olleet suht tyytymättömiä.

Yritän huomisen aikana saada muutamia kuvia näytille.


« Last Edit: April 25, 2012, 04:34:48 PM by patu »

Offline patu

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 13
Kävin laittamassa muutaman kuvan User Photos-osastolle.

Offline jaajo12387

  • Member
  • *
  • Posts: 1
En kyllä noita patun kuvia osannu mitenkään löytää. Harmi ettei ne kuvat näy suoraan siinä profiilissa.

Itelläni on kanssa isot nännit. Toinen nänni vähän turvonnu.
Oon 10 vuotta ollu vaikeena asian kanssa. Nyt oon varannu ajan Jyri Hukille Mehiläiseen, jos ne vaikka leikkauttais "esteettisemmäks" kesän jälkeen.
Toinen vaihtoehto vois olla, että tatuois ketun nokat nännien kohalle...
Elikkä siis ketun kuonot tai päät.

Mitä mieltä ootte tosta jälkimmäisestä ideasta xD?

Offline lei

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 7
Kuvat löytyy täältä: http://www.gynecomastia.org/smf/4/my-beforeafter/

Mitä tulee tuohon tatuoimiseen, niin ei ainakaan itselle auttaisi yhtään, silti ne ketunnokat olisi olemassa, vaikka ehkä olisivatkin hieman vähemmän "näkyvät".

Offline patu

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 13
Heheh, ketunnokka-tatskoissa olisi kyllä ollut tyyliä  8) Eipä vaan tullut mieleen.

Kävin lisäämässä pari uutta kuvaa topickiin minkä lei linkittikin tuohon yläpuolelle. Mustelmat ovat suunnilleen kadonneet, pientä turvotusta on hieman edelleen.

Offline Sulo

  • Member
  • *
  • Posts: 2
Moro, olen uusi palstalla.
Lyhyt historiikki:Olen nyt kohta 50v. Jo nuorena minulta kysyttiin paljonko nostan penkistä kun rinta"lihakset" olivat isot.Tämä huolimatta juoksuharrastuksestani.Viimeiset vuosikymmenet ovat tuoneet melko paljon lihaksia ja läskiäkin lisää.Rintalihaksia ja penkkiä en ole koskaan pahemmin treenannut koska kokoa on ollut..joitakin eristäviä liikeitä jotta kiinteytyisivät. Ja pah, ei mitään.Katselin nimimerkki lein kuvia ja hänen before kuvansa olisivat minulle unelmalopputulos...
Olen nyt aikeissa ottaa projektiksi tisseistä pääsemisen..Kesällä teepaidat ja muutkin paidat näyttävät päälläni hölmöiltä,olen kuin keskinkertainen kehonrakentaja jolla on löysät tissit.Ajattelin nyt mennä ensin ultraröntgeniin otattamaan vähän fotoa mitä rinnat pitävät sisällään.Ainakin toisessa rauhanen tuntuu selvästi ja on isompi.
Leiltä kysyisin että millainen viilto sinulle tuli kun kuvista näyttäisi että lähtee nännistä alaviistoon?

Offline G-mast

  • Member
  • *
  • Posts: 1
Itsekin pitkään gynojen kanssa eläneenä sain viimein tarpeekseni ja lopulta sitten varasin konsultaation yksityiselle tuossa reilu kuukausi sitten, ja nyt maanantaina kävin leikkauksessa.

Minun kohdallani kirurgi sanoi että ehdottomasti rasvaimun lisäksi kannattaa tehdä rintarauhasen poisto, koska muuten en tule lopputulokseen olemaan tyytyväinen!

Patu, tulokset näyttävät tosiaan hyviltä. Laita vaikka YV:nä, missä/kenellä kävit.

Offline patu

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 13
Leiltä kysyisin että millainen viilto sinulle tuli kun kuvista näyttäisi että lähtee nännistä alaviistoon?

Veikkaan että minun kuvista oli kysymys joten vastaan; molempien nännien alle tehtiin about puoliympyrän muotoiset viillot.

 

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2024