Author Topic: Suomalaisia? / Any Finns?  (Read 114103 times)

Offline PekkaV

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 6
Itsel operaatiost noin 1kk ja kohtalaise tyytyväine...... ainoo et nännien alle on ilmestyny pari viime viiko aikana jotain kovaa?? ja siksi hieman punkevat ulos... 3-4pv leikkauksen jälkeen oli ihan lattanat, mut sitten alkoi toisaan jotenkin jotain kovaa tulemaan... toivoon että ei rauhasta joka jotenkin tullut piilostaan vaan arpikudosta... ei auta kun odotella hetki...
« Last Edit: June 06, 2011, 09:14:46 AM by PekkaV »

Offline PekkaV

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 6
heeh, kivat helteet täällä pohjois-suomessakin (rovaniemi)... toi liivi on HIEMAN hiostava :) 4vk jo käytetty, kohta vois nakkasta mäkeen.

Offline veikkaus

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 8
Pekka, se kova on turvotusta todennäköisesti. Itselläni oli samanlaista pitkään, ja se oli aika aran tuntoinen jos oikein muistan?
Nyt alkaa näyttään ihan hyvältä rintakehä kun en ole ryypännyt moneen viikkoon ni nesteitä lähteny kehosta ja hellekin on hyvin auttanut asiaa.

Mulle sanottiin ku ihan kysyin erikseen SairaalaKL:ltä, et teippejä voi käyttää niin kauan ku arvet punottaa, mutta otin ite parin kk jälkeen pois. Ja siis vieläkin pienet lilan punaiset pisteet näkyy kyllä.

Ainut miinus on, että iho ei ole vielä kiinteytynyt kunnolla, eli löysää löytyy joten lopputulos vielä odottaa :) Toivoa riittää kuitenkin.

Offline jeppe123

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 7
Mulla kans tuntu että kahe viiko jälkee ku mustelmat lähti ni näytti tosi hyvältä nyt 5 viikon jälkeen tuntuu että turvonnu tosiaa vähän lisää ja alko vähä epäilyttää että meniköhän joku pieleen. Just kävin saunassa ja mietin et vittu menikö 2 tonnii ihan hukkaan. Alussa tuli ryypättyä aika paljonki mut nyt aattelin et paranemisee auttas kun ois selvinpäin niin oon nyt kolmatta viikonloppua selvinpäin.

En tiiä sit auttasko jos käyttäs taas tukiliiviä, sen jätin noin 3 viikon jälkeen pois.

Ilmeisesti tässä ei kuitenkaa ole vielä syytä huoleen vaan oottaa jonku kuukauden et paranee kunnolla?

Offline PekkaV

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 6
hyvä en oo siis ainoo heh... eiköhän tää vielä tästä.

tosiaan ihtellä on se outo et tuntu jotain kovaa kudosta tms. ilmestyneen nyt hiljalleen... tosin näillä helteilläkin varmaa vaikutusta? uskotaan veikkausta hartaasti ja toivotaan, että turvotusta yms. arpikudosta olisi vaan. Miten pian sinulla veikkaus kesti, että lähti "kovat pois" ? :D Aamulla on ok, mut päivän mittaan nännit pelkästään turpoo todella koviksi palluroiksi...rintalihakset on sen verran isot minulla, et ei näy paidan läpi onneksi kun lihas tms. ottaa paitaan kiinni ensin, mut ilman paitaa onkin sit aivan järkyt.

tosiaan mul ny joku vähä yli 1kk aikaa... vähä alkanu miettii et olisko pitäny vaan perinteisel tyylil poistaa... mut kovasti kirurgi vakuutteli, et sil on siin leikkaavat kärjet, joilla saadaan rauhaskudoskin pois...

perkele ei oo hätäsen hommaa tän leikkauksen jälkeinen aika :)

Offline veikkaus

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 8
Jep iteki monesti miettii et menikö rahat kankkulan kaivoon ku ei näky oikein miellytä, mutta sairaala sanoi että puolen vuoden päästä vasta näkyy lopputulos.
Mutta jo nyt erona on se, että voi t-paidalla kävellä huoletta ja nauttia kesästä, mitä ei ennen voinut tehdä. Se jos mikä on melko vapauttavaa, ja hyvä kun ensimmäisissä perhejuhlissa pystyi ostamaan slimfit kauluspaidan ja näytti pirun hyvältä :) Ei tarvinnut olla edes rintataskuja.

Tuskin sitä tukiliiviä enää tarvii jos ilman sitä on pärjännyt. Kyllä se kova lähtee pois, itellä kesti jonkin aikaa, en kyllä muista kauanko. Pikkuhiljaa pienenee. Ite oon kyllä melko tyytyväinen ajankohtaan ku helmikuun alussa kävin leikkauksessa ni nyt enää täytyy iho kiristää kroppaan takas kii :D

Joo vaatii "pitkäjänteisyyttä" tää homma. Mutta jos tähtäis siihen kesään 2012 ja ilman paitaa loikoilee sit :) Kun nyt ei vielä aurinkoa voi ottaa, ainakaan ilman paitaa.



Offline smeim0

  • Member
  • *
  • Posts: 1
Ei mitenkään pelotteluks, mutta itellä uusiutui gynekomastia. elikkä ensimmäisellä kerralla muutaman viikon jälkeen näytti oikein mukavalta, mutta yhtenä iltana saunassa huomasin jotain kovaa oikean puolen nännin alta. odottelin ja tämä "patti" vain kasvoi. parin viikon päästä toisella puolella alkoi olla samanlaista kovaa nännin alla. En ottanut lääkäriin yhteyttä vaan odottelin jälki kontrolliin joka on 6kk päästä leikkauksesta. Kirurgi sanoi ettei ole ikinä kenelläkään näähnyt uusiutuvan mutta on kuullut muutamasta tapauksesta, ja näin määräsi uuden ajan puolen vuoden päähän. Olen nytten ollut kotona viikon toisen leikkauksen jälkeen mutta kun vaihdoin teipit tikkejen päälle huomasin näännejen nöpöttävän taas aika pahan näköisesti, tosin leikkauksesta on vasta runsas viikko ja tämä saattaa olla turvotusta mutta hiukan pelottaa eittei tule kolmatta leikkausta, ja toivottavasti pääsisi nytten jo tästä vaivasta.  :( :'(

Offline scandinavian

  • Bronze Member
  • **
  • Posts: 53
Morjensta pitkästä aikaa!

Hienoa, että jengi on saanu täällä tukea näistä muiden kokemuksista!

Lisäsin tonne kansainväliselle user photos -threadille muutaman 3v leikkauksen jälkeen -kuvan. Tulipahan samalla kauhisteltua entistä ruumista.. Huh.

Tsemppiä kaikille vielä toistaiseksi ongelman kanssa painiville. Elämä avautuu ihan eri tavalla leikkauksen jälkeen!! :)


Offline Dancecore

  • Member
  • *
  • Posts: 1
Hei!
Kävin 2v sitten hoitamassa lievät gynot pois yksityisellä. Jollain ihme imentä systeemillä otettiin rauhasta pois, ei tarvinnut kuuleman leikata.
Olin tyytyväinen aluksi, mutta nyt puolenvuoden aikana olen huomannut rintojen arkuutta ja kasvua (varsinkin vasempi rinta). Vasempi rinta on oikeasti niin kipeä välissä, että syöpäkin kävi mielessä. Terveyskeskus lääkäri katsoi rintaa ja totesi, että syöpää ei tarvi pelätä.
Eli näyttää siltä, että tämä vitsaus on tullut takaisin. Mitä tässä niinkö pitää alkaa tekemään ottaa yhteys tähän plastiikkakirurgiin ? Käytin muuten säännöllisesti närästylääkkeitä joiden harvinainen sivuvaikutus voi olla gynekomastia. Plastiikkakirurgi kyllä vakuutteli, että mikään ei saa enään rintojani kasvamaan.

Offline Spede

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 6
Morjesta!

Eilen sitten kävin viimeinkin yksityisellä leikkauksessa pitkän harkinnan jälkeen. Minulla siis on/oli alunperin melko pienet gynot, lähinnä rauhasta. Plastiikkakirurgi nyt kuitenkin käytti jonkinlaista rasvaimua, joka poistaa sekä rauhasta että rasvaa.

Nyt nännit kuitenkin näyttää melkein pahemmilta kuin ennen leikkausta. Kai tää nyt on vaan jotain turvotusta? Kauankohan tässä joutuu odottamaan, että tulokset näkyis? Toivottavasti nyt ihan turhaan vaan tässä panikoin.

Offline PekkaV

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 6
pari viimesint postaajaa, laittakaa meigälle yv:llä kenen luona olitte... mielenkiinnosta. Itselle tehtii siis rasvaimu ja eihän se sitä rauhasta poistanut pentele!!!

Offline plaything

  • Member
  • *
  • Posts: 2
Oletteko te, jotka olette tuon gynon poistamisen läpikäyneet tyytyväisiä lopputulokseen?

Offline Spede

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 6
Entä onko täällä ketään, jolta ois onnistuneesti poistettu rintarauhasta rasvaimulla? Tässä vaan alkaa pikkuhiljaa huolestuttamaan, kun kohta viikko leikkauksesta ja nännit näyttää oikeastaan huonommilta kuin ennen leikkausta.

Mikä on muuten ton painetekstiilin tarkoitus?

Offline veikkaus

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 8
Jotenki alan uskoa ettei rasvaimu poista gynoa kokonaan. Jättää vain vittumaisen "en tiedä meneekö tämä ohi" -vaiheen päälle. Itsellä leikkauksesta takana kohta 9kk ja rinnat eivät ole kadonneet toiveista huolimatta, oikea tissi melkein kylläkin.
Silti leikkaus oli elämäni paras asia kun kesällä pystyi pitämään t-paitaa vaikka vähän arkaillen. Leikkaus kyllä pienensi rintoja muttei missään nimessä poistanut. Kävin Jyväskylässä yksityisellä ja kirurgi Asko kyllä vakuutti että imu vie gynot mukanaan, eikä tarvi enää kärsiä.

Ehkä jossain vaiheessa kun saa rahaa kasaan käyn Virossa poistattamassa gynot. Mainoksissa näkyy 1600e sisältäen matkat mikä on halvempi kuin rasvaimu Suomessa. Ja ilmeisesti hyvää työtä tekevät siellä?
Eli en voi suositella rasvaimua gynojen hoitoon, ei tunnu tepsivän. Pienenee kyllä muttei poistu. Toivottavasti en pilaa kenenkään päivää tällä tekstillä.

Offline gynomanni

  • Member
  • *
  • Posts: 1
Moro vaan kaikille,

Mä suunnittelen tässä rasvaimuun menoa, eli olen laihduttanut aika reippaasti ja läskiä on vielä mahassa vähän, sellainen parin sentin kerros, mutta tissit ovat aika kauheat gyno-nöpöt. Kävin julkisella valittamassa ja ultrassa todettiin että siellä on pelkkä rasvaa, ei hoideta täällä.

Ilmeisesti rasvaimu pelkästään käy rasvakudoksen poistoon erityisen hyvin, joten olen optimistinen sen suhteen, että saisin rintani siistiksi sillä. Laitan tuossa huomenna vaikka kuvia niin näkee, millaista settiä ovat.




 

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2024