Author Topic: This is for all the Swedish guys here  (Read 57878 times)

Offline RyanMace

  • Gold Member
  • ****
  • Posts: 360
Japp, denna gång blir det en "reklamation" så det blir ingen extra kostnad. Kirurgen är Peter Cosmo på Citadellkliniken i Malmö, han sa att dom skulle ta körtlarna nästa gång. Måste nog höra om det inte behövs lite fettsugning ändå, tycker det verkar vara rätt mkt fett kvar..

Har du fått det resultat du önskade? Kan du ha på dig en tajt t-shirt eller gå med bar överkropp utan att skämmas efter operationen?


Tjena!

Är inte 100% nöjd. Har som sagt lite mer fett kring ena bröstet. Du kan se mina bilder i photosektionen!



MvH

Offline wolfman

  • Senior Member
  • *****
  • Posts: 900
  • keep fighting my friends
Hej alla svenskar, det var ett bra tag sen jag var in på sidan och skrev lite, jag opererade mig på viktoriakliniken och jag är toknöjd med resultatet ni kan se bilderna på deras hemsida, det är jag med tatueringarna, ha det bra grabbar så hörs vi senare
i finally feel like im a man

Offline doomzor

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 18
hej min gynekomasti gick bort automatisk.. finns det någon risk att det kommer tillbaka igen? har också växt som fan 190cm lång nu och väger 72kg. förut så vägde jag 90kg. jag är 15.

Offline Personal1

  • Bronze Member
  • **
  • Posts: 52
nån här som har opererats sig i Göteborg?

Offline watchtower

  • Member
  • *
  • Posts: 3
Japp, denna gång blir det en "reklamation" så det blir ingen extra kostnad. Kirurgen är Peter Cosmo på Citadellkliniken i Malmö, han sa att dom skulle ta körtlarna nästa gång. Måste nog höra om det inte behövs lite fettsugning ändå, tycker det verkar vara rätt mkt fett kvar..

Har du fått det resultat du önskade? Kan du ha på dig en tajt t-shirt eller gå med bar överkropp utan att skämmas efter operationen?

Synd att det inte gick så bra första gången hos Peter.C. Själv opererades jag hos honom för ca 3dagar sedan och är jätte nöjd med resultatet än så länge. Enorm skillnad med hur det var innan :) Lite svullnader men annars verkar det se bra ut. Han tog endast bort bröstkörtlarna på mig, han tyckte inte det fanns ngt "överskott" av fett jämfört med resten av kroppen på brösten.
Operationen gick jätte snabbt och fick gå hem redan 2timmar efter att jag vakna... Inga smärtor eller liknande än så länge... Lite öm på brösten men annars känns det jätte bra.

Kan rekommendera honom till andra som undrar, fick väldigt bra intryck av han från första dagen. Tråkigt dock att "paus" inte var nöjd med första resultatet.

Hur gick det för dig andra gången när du tog bort bröstkörtlarna ?? Blev du nöjd?
Lycka till!

Offline wolfman

  • Senior Member
  • *****
  • Posts: 900
  • keep fighting my friends
tjena
andra gången jag opererade mig och tog bort köttlarna så förändrades mitt liv totalt, saker jag inte gjort på 18 år kan jag nu göra utan att skämmas ihjäl, tex gå i t-shirt, bar överkropp. bada, sola, etc. som sagt ett helt nytt liv.

Offline jpwi

  • Member
  • *
  • Posts: 2
Jag gjorde det på 90-talet i Norrbotten och fick kratrar under bröstvårtorna (ca 5-7mm djupa). Har inte tagit av mig tröjan många gånger sista 15 åren.

Har hört att Karolinska ska göra bra ifrån sig. Men se till att dom inte lämna hål bakom bröstvårtorna som min läkare gjorde.

Offline swedishonesided

  • Posting Member
  • *
  • Posts: 12
Tips: Plastikkirurggruppen i Stockholm. Bra bemötande. Trevliga lokaler. Proffesionella kirurger.   
Left-sided gynecomastia
Born 2003 - Dead 2011

Left-sided gynecomastia corrected 29/11 - 2011


 

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2024